9 Ekim 2008 Perşembe

KAYA KURABİYE(P.D.Ç.S.27 Etkinliği)

Bu tarif www.porselendemlik.blogcu.com için hazırlandı.İşte yine sizin le beraber yoğun bir haftanın sonuna doğru geldik.Benim mesaj trafiği biraz hareketlenmeye başladı.Çok sevinçliyim:))))Ben de bu yüzden şevkle tarifleri yazıyorum.Bana yazan arkadaşlara da çok teşekkür ediyorum.Ne güzel birşeymiş bu.Bilgisayarın başından kalkamaz oldum.Daha verilecek tarifler,yapılacak öyle çok şey varki...Annem bize gelirken 2 tane klasik kurabiye ile gelir.Zavallım bavullarla beraber bide bunları taşır.Anneme her zaman söyleriz.biz de de yapabiliriz.diye ama dinleyen kim .İşte size bir anne klasiği kurabiye arkadaşlar. Ben bu kurabiye yi çok seviyorum .Çünkü içinde ceviz ve incir var.İki kuru benim favorim tabii ki.Efendim  tarifi ve yapılışı da kolay ayrıca şekil vermek te gerekmiyor.
Malzemeler:
2 yumurta
4 su bardağı un
1 su bardağı pudra şekeri
1 adet sana(erimeyecek)
1 çay kaşığı kabartma  tozu
  1 su bardağı kuru üzüm
1 su bardağı fazla ufalanmamış ceviz
Biraz da küçük küçük doğranmış kuru incir
  Yapılışı :
    Biliyorsunuz ki kurabiye yapmak için çok fazla bir şey gerekmiyor.Dolayısıyla bütün malzemeleri bir kaba koyunuz.Güzelce yoğurunuz.Malzemeler iyice karışıp hamur haline gelince de istediğiniz büyüklükte parçalar koparıp,tepsiye diziniz.özel bir şekil vermeyiniz.Kopar tepsiye at.Sonrada fırında pişiriniz.Çok fazla kızarmasın.Ama bu tamamen size kalmış.Afiyet olsun diyorum.Annemi de çok öpüyorum.

5 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Ayşegül aynı hızla devam canım...
Anne kurabiyeleri de bir başka olur hani...
Ellerinize sağlık

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba, tarifiniz yayında. Tekrar teşekkür ediyorum, ellerinize sağlık. Sizden ricam; tarifinizin başlığına P.D.Ç.S.E 27 yazmanız ve etkinliğin benim sayfamda olduğunu link vererek belirtmeniz. Böylece davetiye gönderemediğim arkadaşlarım da sizin sayfanızdan etkinliği öğrenip katılabilirler. Şimdiden teşekkürler, sevgiler.

zarpandit dedi ki...

ay onu bunu bosverin bu kurabiyeleri kahveyle versen durmam yani tum tabagı yerim :)))

evinden kovana kadar yolu var:D

muffinleri keske yaptıgımda yayınlasaydım kızlarına bir paket yapar gonderirdim iki tarafta mutlu mutlu devam ederdi:):)

akasyakokusu dedi ki...

Günaydın Ayşegül'cüm..Sayfanda şöyle bir gezindimde..Aslen Denizli'limisin ama Antalya'damı yaşıyorsun..
Bende Antalya merkezdenim ama ekmek kapısı için Mardin'deyiz..
Meleğinmarifetli arkadaşımızda Denizli'de yaşıyor..Benim çay arkadaşlarımdan ulaşabilirsin..
Her şey çok güzel ama ben kahvaltıda yapmadım aç gezersem gözlerim üçü beş görür kurabiyelerinden alayım..Hepside çok nefisler tşkler canım ellerine sağlık..

Uğur CAN dedi ki...

Ayşegül sen tabiki yaparsın ama hem düşünülmek hemde hiç uğraşmadan hazır kurabiyeler konmak ta ayrı bir mutluluk Annenin eline sağlık
Sevgiler Uğur