23 Ocak 2009 Cuma

AŞK KURABİYELERİ

İşte size aşk kurabiyelerim le merhabalar Bu kalbin içinde sevdiğinizle beraber olmak istiyorsanız.Siparişlerinizi bekliyoruz.
Herşey sizinle ve aşkınızla güzel ,Sevgilinize böyle bir çiçek armağan etmek istemezmisiniz?
Siparişleriniz için e -mail ve telefonla bana ulaşabilirsiniz.

Bu kurabiyenin adını da Bir arkadaşım koydu.Kalp kalbe karşı kurabiyesi Şenay'cım çok teşekkür ederim.Kurabiye tam adına uygun oldu.
Biliyorsunuz ki bugün anlımızın akı ile 1. dönemi bitirdik.Kızlarımın ikisi de karnelerini aldılar.Sabahleyin onların karne alım törenleri için okula gittim.Ama ne yazık ki ikisi de aynı zamanda aldfığı için ben ilk karnemizi alan Ezgi'nin sınıfında baba ise 3.Sınıfın ilk yarısını bitiren Öykü'nün yanında idim.Kızlarımla gurur duyyuyorum.Onların inşallah Ünüversite'den mezun olduğu zamanı da aynı gururla görürüm.Çocukları olan bütün arkadaşlarımın karnelerini tebrik ediyorum ve çocuklarımızı öpüyorum.Hepinize sağlıklı ve mutlu tatiller diliyorum.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

bunlar tam benlik olmuş:) papatyalı ve kalpli olanları alayım:)
ellerine sağlık canımm

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden şık olmuş..Eline sağlık canım..Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

aşk seni seviyorummmm


ellerine sağlık
sevgilerr

Unknown dedi ki...

SELAM
ayşegülcüğüm şıkır şıkır kurabiyeleri yapıyorsun ama etkinlik için bir tanesini de alıp getirmiyorsun aşk olsun amaaa çayımda hazır gelirsen beklerim canım sağlıkla kal

Adsız dedi ki...

çok tatlı çok şirinler ellerine sağlık canım...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hepsi de birbirinden güzel ve anlamlı olmuşlar canım, bol siparişler dilerim.

Sevgiler,
Evren

Unknown dedi ki...

Canımmm hepsi birbirinden muhteşem karar veremem ki ben ellerine ve emeğine sağlık mutlu hafta sonları dilerim öptüm..

Unknown dedi ki...

Harika bunlar çok güzeller
ellerine sağlık
öpüyorum.

atesböcegi dedi ki...

Ellerine saglik canim, belliki yaparkende sevgini katmissin.

Insallah kizlarinin güzel mürüvetlerinin devamini görürsün.
Sevgiler Ümmühan

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım kızlarının başarılarınını devamını diliyorum.kurabiyeler nesif olmuş,çok güzeller,ellerine sağlık.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

OY OY OY ÇOK GÜZEL BUNLAR ELLERİNE SAĞLIK CANIM HA BU ARADA SENİ MİMLEDİM SİTEMİ ZİYARET EDERSEN ÇOK SEVİNİRİM.

Adsız dedi ki...

Kurabiyelerine bayılıyorum.. O kadar güzellerki Tercih yapmak zor.. Ellerine emeğine sağlık arkadaşım.. Sevgiler

zarpandit dedi ki...

ohooo aşmışsın sen arkadasım harikasın!! :)

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

o kadar güzel şekillendirmişsinki insan kıyamıyor...ellerine sağlık...

birsence dedi ki...

harikaaaaa..başka yazacak şey yokki...öpüyorum seni...

Adsız dedi ki...

çok güzeller ellerıne saglık sevgıler..

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Kızlarını tebrik ederim canım.

Senin de ellerine sağlık :))

Sevgiler...

sibellebutikpasta dedi ki...

Tam gaz devam şekerim, bol siparişler...Kızları da öp benim için, karnelerini tebrik ediyorum.

Melek* dedi ki...

canım çok şekerler hiç yemeğe kıyamam ben bunları ellerine sağlık

yasemin dedi ki...

oooooof sunlara bak harika , ellerine saglik yerim ben bunlari hehe :)