18 Kasım 2008 Salı

ŞEKER HAMURLU KURABİYE-2

Canım arkadaşım Hatice 2. bebeğini sağlıkla dünyaya getirdi.Ben de onun için ilk heves hemen bir kurabiye hazırladım.İşte Selin bebeğin kurabiyeleri ve tabiki abiyi de unutmadım.Mert'e de adam kurabiyeleri yaptım.İnşallah beğenirler.Selin'cim iyi ki doğdun tatlım.
Tabi ben bu arada bir grip vakası atlatınca Selin' i göremedim.Ama bu kurabiyelerle geç kalmış teyzesini herhalde affeder.
Şimdi hemen kurabiyelerimi alıp gidiyorum.Kurabiye tarifim ise ilkindekiyle aynı.Hepinize afiyet olsun .Selin'ciğimi de koklayacağım.Öpemiyorum.malumunuz daha minicik.

19 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım Selini benim içinde kokla misler gibidir,kurabiyelerden aldım,öptüm...

akasyakokusu dedi ki...

canım benim günaydın..Selin bebek adıyla yaşasın..Allah c.c. uzun ömürler versin..sende pek güzel yapmışsın işte.
azcıkta ben becerebilsem:)))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım, harika gidiyorsun devam.

Sevgiler,
Evren

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım arkadaşının bebişi hayırlı olsun.Allah analı babalı,sağlıklı,mutlu büyütsün. Kurabiyelerin nefis olmuş.şekilleri çok tatlı.eline sağlık.sevgilerimle...

zarpandit dedi ki...

canım harikasın kullandıgın harf cetveli ve kalıpları nerden aldıgınıda belirtsene ben en cokta boyle seyleri de merak ediyorum ama ya :)

Unknown dedi ki...

zarpandit'im
harf cetveli ve kalıpların bir kısmını bake shop beşiktaş'tan aldım.İyi görüşlerin içnde teşekkür ederim

lemanice dedi ki...

ne hoş görünüyorlar hiçte acemi macemi deme kendine:)ellerine sağlık

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım,çok güzel görünüyorlar.Sevgiler...

pelince dedi ki...

Canım ellerine sağlık,çok güzel olmuş...

Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

affetmezmi affeder tabii :)

nefis olmuşlar.

ellerinize sağlık
sevgiler.

yesildomates dedi ki...

canım çok güzel görünüyorlar...
gayet nefis olmuşlar..
ellerine ve emeğine sağlık.

öpüyorum..güzel bebeğede uzun ömürler dilerim..
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadaşlarım hepinize yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için teşekkürler

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok sevimli olmuşlar:)) ellerine sağlık canım.
sanırım üçüncüde ustalaşacaksın bu işde:)

Unknown dedi ki...

inşallah ustalaşırım.Ben de onu istiyorum.Denemelere devam edeceğim.

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar yaaa
ellerine sağlık
bebişede Allah uzun ömür versin
öpüyorum

Saliha dedi ki...

ELLERINIZE SAGLIK..BEN HIC YAPAMAYANLARDANIM..:((

Adsız dedi ki...

canım cok guzeller ellerıne saglık sevgıler..

TAZE NANE dedi ki...

Çok şirin olmuşlar.
Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler.

yasemin dedi ki...

harika olmus ellerine saglik cnm ;)