25 Kasım 2008 Salı

ŞEKER HAMURLU KURABİYE-3

İşte bir şeker hamurlu kurabiye denemesi daha.Çocuklar geçen seferkileri o kadar çok beğendiler ki sürekli anne ne zaman yapacaksın diye baskı yapıyorlardı.Bugün nihayet vakit ayırıp onlara bu kurabiyeleri yaptım.Bu seferki kurabiye tarifini sevgili Burçin 'inden aldım.
Malzemeler:

115 gr.un(1 su bardağı un)
1 çay kaşığı kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
50 gr.(1/4 su bardağı)pudra şekeri ben 1/2 Su bardağı kullandım.
50gr. tereyağ
2 yemek kaşığı pekmez
2 yeemek kaşığı süt
Yapılışı:
Bütün malzemeleri karıştırınız.Biraz zor toparlanan bir hamur olduğu için 2 kaşık sütü sonradan hamuru toparlamak için ilave ediniz.
Sonra hamuru açarak istenilen şekilde kalıplarla kesiniz.Önceden ısıtılmış fırında 15 dakika süre ile pişiriniz.Şekli bozulmayan güzel kurabiyeler elde ediyorsunuz.Üzerine şeker hamuru ile figürler yapabilirsiniz.Afiyet olsun

22 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok çok güzel görünüyorlar yaaa bayıldım ben bu kurabiyelere pembiş pembiş çok şık olmuşlar.

ellerine sağlık canım
öpüyorum

Unknown dedi ki...

Çok çok güzel görünüyorlar yaaa bayıldım ben bu kurabiyelere pembiş pembiş çok şık olmuşlar.

ellerine sağlık canım
öpüyorum

Unknown dedi ki...

meliha^cım
teşekkür ederim canım

şeker pasta dedi ki...

Her seferinde daha da güzel oluyorlar... Ellerine sağlık...Çok şirinler...

egeli dedi ki...

AYŞEGÜLÜM ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK CİCİ OLMUŞLAR.

Unknown dedi ki...

Canım iyi akşamlar ben severim onları ne kadar güzeller pembiş pembiş ellerine sağlık öptüm...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Süper olmuşlar canım.çok güzel görünüyorlar.hamurun rengine bayıldım.eline sağlık.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Banu,egelim,derya'cım ve Neslihan'cım teşekkür ederim.Sizin desteğinizle bir şeyler yapmaya çalışıyorum.ÖPÜLDÜNÜZ.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ayşegülcüğüm her yeni denemede daha başarılı oluyorsun, çok şık olmuşlar.

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

ellerinize sağlık nefis görünüyor.ben size pankek göndereyim bende bu kurabiyeleri alayım...süper...ben daha bu şeker hamuru işine giremedim bir türlü.tırsıyorum.neyse kısmet...çok öptüm arkadaşım sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Canım yaa süpersin harikasın valla.
Sen bu işi aştın ohh hh gelsin pastalar..şeker hamurları..
canım bayıldım eline emeğine sağlık...öptüm byby.

sarımutfak-hande dedi ki...

pasta gibiler çok güzeller cnm ellerine sağlık
sıcacık sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Görüntüleri bile insanın canını çektiriyor.
Bi ben beceremedim şu şeker hamuru işini :)
Ellerine sağlık canım

Disalce dedi ki...

süperler yaaa...

ben ne zaman şeker hamuru kullanacağım acaba....

bir ben kaldım sanırım....

öpüyorum seni...ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

cok guzel suslemıssın ellerıne saglık canım sevgıler..

lemanice dedi ki...

çok güselll ellerine sağlık.:-(tüstüm men sana hala yokum blog listelerinde meni sevmiyomusun:(

lemanice dedi ki...

heey ordamısın bişey sorcam...canım ya blg listelerinde benim adım çıkıyo ama görüntü yok neden acaba anlamadım.sende de çıkmıyo başka yerdede acele cevap:))

pelince dedi ki...

Çok güzelmiş renkleri,ellerine sağlık....

lemanice dedi ki...

evet ya hep sondayım ben herkeslerde biri bu işi düzeltsin lütfeeeeeeeeeeen.canım ayşegül sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar.
Çocuklar haklı istemekte.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

yasemin dedi ki...

cnm bnm gzl yorumun icin cok tskrler , ama seninkiler cok daha güzel olmus ellerine saglik , ben seker hamurundan hic denemedim seninkiler süper denicem insaAllah en kisa zamanda ;)
Aeo cnm

Melek* dedi ki...

görüntüsü çok güzel insan yemeğe kıyamaz:) ellerine sağlık