4 Kasım 2008 Salı

PATATES SALATASI(P.D.Ç.S.29 ÇAY ETKİNLİĞİ)

Kasım ayı ile birlikte Antalya'da hala yaz günlerini yaşamaktayız.Kışın bu kadar geç gelmesine bir türlü alışamadım.Denize girsen girilir,Şort giysen giyilir.Çorapsız dışarı çıkılır,Balkon pencere açık oturulur. Yani anlayacağınız henüz kıştan birhaber günler yaşıyoruz.Böyle olunca da bünye bir türlü kış mevsimini kabullenemiyor.Ben de size yaz mevsimini hatırlatacak Karabiber'in Mutfağı'na çay saati etkinliğine hafif bir patates salatası tarifi veriyorum.


Salatamızın Malzemeleri:

2-3 adet haşlanmış patates
süzme yoğurt
2 diş sarımsak
bir tutam maydanoz
bir tutam dereotu
bir tutam tuz
1-2 tatlı kaşığı mayonez

Yapılışı:

*Patatesleri küp küp doğrayınız.
*Süzme yoğurdun içine biraz su koyup eziniz .İçine ezilmiş sarımsakları ilave ediniz.
*maydanoz ve dereotunu ince ince kıyıp ,bütün malzemeyi karıştırınız.Aaaa bu arada mayonezi ilave etmeyi unutmayınız.
Kolay ve bir o kadar da lezzetli olan bu salata ile börek nefis oluyor.Afiyet olsun

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım enfes bir salata ellerine sağlık,sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Canım ne güzel ya gelmesin işte kış, ne güzel hava vardır orada şimdi...
Salata için ellerine sağlık ...

Karen Hanim dedi ki...

Her mevsim için bu çok lezzetli olur!

sarımutfak-hande dedi ki...

ımmm nefis deneyeceğim.ellerine sağlık cnm

Yelda dedi ki...

Çok lezzetli görünüyor
Ellerinize sağlık
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar hepinizi çok öpüyorum.Ziyaretiniz ve iyi görüşleriniz için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

cok nefıs gorunuyor ellerıne saglık canım sevgıler..

Adsız dedi ki...

canım p.d.c.s.etkınlıgı 29 a katılımından dolayı cok cok tesekkür ederım benı yalnız bırakmadıgınız ıcın cok mutluyum...www.karabiberinmutfagi.blogspot.com

akasyakokusu dedi ki...

CANIM PATATES VE YOĞURT EN ÇOK YAKIŞTIRDIĞIM TATLARDAN İKİSİ.
ELLERİNE SAĞLIK BEN DAHA SABAH ÇAYINI YENİ İÇİYORUM.
PAYIMI ALDIM TŞK EDERİM..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım, mutlaka görüşelim,

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

her zaman soframda görmek isterim..
elinize sağlık..
sevgiler.

akasyakokusu dedi ki...

canım benim çok tşk ediyorum..Allah c.c. razı olsun moral oldun..kızım bugün daha iyiceydi ellerinden öper.
şimdilik gideyim gelirim yine..byby..

lemanice dedi ki...

salataların her türlüsüne ve en çok ta patates salatasına bayılıyorum.ellerine sağlık arkadaşım.