19 Ocak 2009 Pazartesi

ÖZEL GÜN KURABİYELERİ

Sevgili arkadaşım Gözde'nin bana vermiş olduğu siparişler ile kızları için bu güzel kurabiyeleri hazırladım.Kurabiyelerin şeklini de onların hoşlanabileceği şekilde yapmaya çalıştım.Kızlar inşallah bu kurabiyeleri beğenmiştir.
Size daha önce bahsetmiş olduğum yeni kalıplarım da yavaş yavaş sıraya girdiler.Gerçekten bu kalıplar bir harika hem yapması çok zevkli hem de nefis şekiller çıkıyor.


Çok yakında size Sevgililer günü için hazırladığım aşk kurabiyeleri ve cup cake'leri yayınlayacağım.Umarım onları beğenirsiniz.



kurabiyelerin tarifi daha önce yapmış olduğum şeker hamurlu kurabiyeler ile aynıdır.Hepinize güzel günler diliyorum.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

ÇOK ŞİRİN OLMUŞLAR..EMEĞİNE SAĞLIK

Unknown dedi ki...

CANIM ÇOK ŞEKER OLMUŞLAR ELLERİNE SAĞLIK MUTLU HAFTALAR DİLERİM ÖPTÜM...

Adsız dedi ki...

Hepsi birbirinden sevimli olmuş canım,ama kurdeleli kediye bayıldım:)
Ellerine emeklerine sağlık..

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK AYŞEGÜL'CÜM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR

Adsız dedi ki...

İnanılmaz şirin gözüküyorlar..Eline sağlık Ayşegül'cüm..Sevgilerimle..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ayşegülcüğüm bayıldım bunlara bayıldım hepsi de birbirinden harika ama gözüm ve aklım turuncularda kaldı!!!:)))Ellerine sağlık!!!

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

Ayşegül'cüm ayrıca seni mimledim canım..Haberin olsun..

Karen Hanim dedi ki...

Çok tatlı şeyler! Ellerinize sağlık.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Ayşegülcüğüm hepsi ayrı güzel olmuşlar.ellerine sağlık.çok şeker görünüyorlar.sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

harıka gorunuyorlar canım ellerıne saglık sevgıler..

atesböcegi dedi ki...

Canim cok sirin bunlaaaaaaaar. Ellerine saglik. Sevgililer günü icin yapacaklarini merak ediyorum.
Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Nasıl bağenilmez bunlar öyle güzellerkii ellerine ,emeğine sağlık
cup cake leri merakla bekliyorum canım
öpüyorum.

pelince dedi ki...

Çok sevimli olmuşlar,ellerine sağlık...
Diğer kurabiyeleride bekliyorum...

Sevgiler..

pelince dedi ki...

Çok şirinler,çocuklar bayılmıştır,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ayşegülcüğüm öncelikle yolladığın tüm güzel yorumlarına çok teşekkürler ederim.
kurabiyelerin gerçekten çok şeker..
ellerine sağlık canım.
sevgiler nUnU

Unknown dedi ki...

canım
arkadaşlarım yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için hepinize çok teşekkür ederim.

Disalce dedi ki...

kedi olan çok hoşuma gitti...

ellerine sağlık..harika görünüyorlar...

şeker pasta dedi ki...

Ayşegülcüm kurabiyeler çok şirin olmuş canım. Ellerine sağlık... Bu gidişle sen Antalyanın kurabiyecisi olacaksın analşılan, öyle görünüyor. Yola devam canım, pes etmeden...
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

disal'cim
canım teşekkürler.kedi'yi ben de çok beğendim
banu'cum inşallah amacım öyle olmak teşekkürler iyi görüşlerin için
Sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Şeker hamuruyla böyle güzel şeyler yapılınca bayılıyorum.
Ellerine emeğine sağlık.
Çok güzel olmuşlar.