21 Ocak 2009 Çarşamba

BEBEK KURABİYELERİNE DEVAM

Ben bu bebek kurabiyeleri işine bayıldım.hem yapması çok zevkli hemde sunumu şahane oluyor.Kızlarda çok seviyorlar.onlarda benimle berabar yapmak istiyorlar.Ben de ne yapıyorum. tabi ki kurabiyeleri hazırlayıp onlar geldiğinde yemeleri için ayırıyorum.
İşte hem erkek hem de kız bebekler için pembe ve mavi'den oluşan bir seri.
Yaşasın bu arada tatil geliyor ve ben ailemi görmeye Denizli'ye gideceğim.Öyle mutluyum ki oradaki herkesi çok özledim.Anne ve Baba bekleyin geliyoruz.Çocuklarda çok özlediler.Ne zaman gideceğiz diye sorup duruyorlar.Biz giderken mutlaka yolda kar yağar ve biz yılın ilk karını görürüz.


Bildiğiniz gibi Antalya'da kar görmek için Saklıkent'e çıkmak gerek.Ama ben pek kayak sevmediğim için gitmiyoruz.
Aslında çok güzel bir spor ama kayak yapmak pek benim işim değilmiş gibi geliyor.Çocuklar için inşallah gideceğiz.Benden haberler bu kadar tatile son kaç gün kaldı ?hadi arkadaşlar hepinizi çok öpüyorum.Aşk kurabiyeleri bundan sonraki post'ta olacak inşallah...:)))))

21 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmmm gerçekten süper olmuş kurabiyeler cicibici emeğine sağlık öptüm...

Unknown dedi ki...

Derya'cım
teşekkürler herzaman ilk yorum senden geliyor.iyi görüşlerini duydukça çok seviniyorum

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

çok şeker ve cici kurabiyeler bunlar.renkler ve tasarım harika.ellerine ve emeklerine sağlık.sevgiler.

Pelin dedi ki...

Çok güzeller. Ayak şeklindekiler favorim. Ellerinize sağlık
Sevgiler

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Çok güzel görünüyorlar.

Şimdiden iyi tatiller diyorum.Ailenle hasret gider canım.

Sevgiler...

leyya dedi ki...

hepside çok şeker olmuşlar ayşegülcüm .ellerine sağlık.döneri tavsiye ederim))

zarpandit dedi ki...

harikalar ama ben en cok malzemeleri nerden aldıgını merak ettim :))

Unknown dedi ki...

Arzumcum ve pelin'cim teşekkür ederim canım
Zerrin'cim inşallah sağlıkla gider gelirim.
leyya'cım döneri deneyeceğim.ellerie salık
gökçe'cim
Malzemeleri antalya'dan ve istanbul'dan bake shop'tan aldım.

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

Kurabiyeler çok şeker.Ellerine sağlık
şimdiden mutlu tatiller

Saliha dedi ki...

TAM BEN DICEKTIM MALZEMELER NERDEN DIE GOKCE SORMUS:)

AYSEGULELLERINE SAGLIK CANIM..AYRICA OGLUMUN DOGUM GUNU YAKLASIYOR MUSADENLE BURDAN ESINLENEREK YAPILACAK BI DOLU KURABIYEE VAR:))))

SEVGILERIMLE...

atesböcegi dedi ki...

Ay cok cici bunlar. Hepsi birer sanat saheseri sanki.
Ellerine saglik
Sevgiler Ümmühan

www.atesbocegim.blogspot.com

pelince dedi ki...

Çok güzel olmuşlar bayıldım...Ne güzel süslemişsin,ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Çok çok,şeker çok güzeller.

balıyorum senin kurabiyelerine

ellerine sağlık canım
öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ÇOOK ŞEKERLERRR :)

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel olmuşlar.
Ellerine sağlık.
Emeğine sağlık.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım ellerine sağlık,harika olmuşlar.hele o mavi tırnaklı ayakcıklara bayıldım:-)ellerine sağlık.sevgilerimle...

egeli dedi ki...

CANIMMM...KUBİŞLER ÇOK CİCİ OLMUŞLAR ,ELLERİNE SAĞLIK AYŞEGÜLCÜM.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Ayşegül'cüm, kurabiye süsleme işi çok zevkli olsa gerek.. Ben hiç denemedim ama ortaya çıkan cicilere hayranlıkla bakıyorum.. Sevgiler..

Unknown dedi ki...

CANIM ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYORLAR PC DEKİ BİR SORUN YÜZÜNDEN GELİPTE YORUM YAZAMADIM:(( AFFET ŞABLONUN ÇOK GÜZEL OLMUŞ İYİ GÜNLERDE KULLAN

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık çoook şekerler cnm
mutluhaftasonları

Adsız dedi ki...

Bunlar da çok şekerrr.Aşk kurabiyelerine d ebayıldım zaten:) ellerine sağlık canım :)