20 Ekim 2008 Pazartesi

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü-Friendship Around The World Award




Dünya çapında bir arkaşlık ödülü olup,ödül süreklü alıcı tarafından devrediliyor.Her alan kişi kendine gönderilenden 1 fazla kişiye gönderiyor.

Sevgili Banu'cum beni bu ödüle layık görmüş .Çok Teşekkür ediyorum.Bu bloglar ülkesine yeni katılmama rağmen beni çok mutlu etti.Kısa zamanda güzel ve sıkı arkadaşlıklar kuracağıma inanıyorum.
Ben bu ödülü birkaç arkadaşıma dağıtmaktansa tanıdığım bütün blogcu arkadaşlarıma yolluyorum ve onları çok öpüyorum.İnanıyorum ki uzun yıllar sonra bu arkadaşlıklar güzel dostluklara dönüşecektir.
Benden hepinize sevgiler:-)))))))))

4 yorum:

Uğur CAN dedi ki...

Ayşegülcüm bir ödülde benden sana
Sevgiler Uğur

şeker pasta dedi ki...

Arkadaşlığımızın her zaman buradaki gibi daim olmasını diliyorum...
Sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Ayyy canım börek getirmişsin soğumadan yedim canım..Ben öff üfff :)) diye diye yerimde..
Ellerine sağlık canım nice anlamlı ödüllere diyelim..

ebrulitatlar dedi ki...

Aşegül böreğin nefis olmuş. Ellerine sağlık. Ödülünüde kutlarım. Sevgiler..