6 Ekim 2008 Pazartesi

ÖMÜR'ÜN KURABİYESİ

Canım arkadaşım Ömür bize çok güzel kurabiyeler yapmış .Ben de araştırmacı blogcu olarak hemen bir fotoğrafını çektim.Acilen de yayınlıyorum.Tadı muhteşem .Hele çay ve kahve yanında süperler.Tarifini vermek için sabırsızlanıyorum.Çünkü bu tarifi   htpp://porselendemlik.blogcu.com çay saati etkinliğine katılmak için yapacağım.
Tarifi:
1 paket tereyağ(250 gr.)
1 çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 yumurta
1 adet kabarma tozu
1 adet vanilya
3-3.5 bardak un
Bunların hepsini bir güzel karıştırıyoruz.Yumuşak bir hamur elde ettikten sonra,hamuru rulolar haline getiriyoruz.Bu ruloları küçük küçük kesiyoruz.Sonrada bir güzel pişiriyoruz.Kurabiyeler sıcakken hazırladığımız :
Üst malzeme:
1 su bardağı nişasta
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı kakao 
bu üst malzemeni içine bir güzel atıp bu karışıma buluyoruz.Ve işte size Ömür kurabiyeleri :)))Arkadaşımın adına hepinize afiyet şeker olsun...

5 yorum:

Mon Petit Chou dedi ki...

ziyaretiniz bu kurabiyeler gibi günümü tatlandırdı. güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.galiba arada bir pohpohlanmaya ihtiyacım var.

egeli dedi ki...

BU KURBİŞLER BİR ''ÖMÜR'' OLMUŞ ....ÖMÜ'ÜN ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER.

Birsel ve İrem dedi ki...

Günaydın canım, ellerine sağlık. Tarifin yayında. Desteğin için çok teşekkür ediyorum, umarım tekrar katılırsın. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

selam.kurabiyeler nefis görünüyor.ömürün eline saglık.sevgiler.
http://hunerlieller.net

banu kırmızıgül dedi ki...

canım benım ellerıne saglık cok lezız gorunuyor sevgılerımle..
http://www.kibelesofrasi.com/