3 Eylül 2008 Çarşamba

BİBER KEBABI




BİBER
KEBABI


Şu yazma işi yokmu en zor gelen kısım bu bir türlü yazımın rengini resmi nasıl yükleyeceğimi öğrenemedim.Herhalde zamanla alışacağım!size pazar kahvaltılarımızın ayrılmaz lezzeti biber kebabını takdim ederim.Bizim evde her pazar olmasa bile mutlaka 2-3 haftada bir istenir

Gerekli Malzemeler:

10 adet dolmalık biber
250 gr.kadar beyaz peynir

1 adet domates
maydanoz ve dereotu
biraz da karabiberDolmalık biberler hariç bir kapta bütün malzemeler karıştırılır.Dolmalık biberler temizlendikten sonra içine malzeme doldurulur.Sonra da fırın'ın ızgara kısmı 250 derece ayarlanır. ve bu hazırladığımız biberler kızartılır. Dikkat edilmesi gereken nokta ise...Tabi ki biberleri çevirerek közlemekten geçiyor.biberler iyice közlenecek veiçindeki peynir ve domatesin de suyu akacak.Bizim de ağzımızın suyu aktı yahuu.Şu ramazan mübarek günde !Neyse biberleri sıcakken servis yapın. ve suyunu da tabağa ilave edin.Yerken sakın biberlerin kabuklarını soymayı unutmayın.
Aslında bir resmim dahavar ama bir türlü yükleyemedim .Acemi blogcu ne olacak. Ben nasıl öğreneceğim bunları bilmiyorum .Yardımcı olacak yok mu.....Help me!
Hayırlı ramazanlar...

Hiç yorum yok: