25 Mart 2009 Çarşamba

CORNFLAKES ÇİKOLATA

Çok uzun bir ara verdiğimi biliyorum.Aslında sizleri hep takip ettim.Ama bir türlü sayfamı güncelleyemedim.Çünkü annem buradaydı .Yaklaşık bir on gün kaldıktan sonra Pazartesi günü gitti.Ben hem onunla ilgilendiğim,hem de çocukların okulu ile ilgili toplantılara koşuşturmaktan,sayfama bir türlü ulaşamadım.Size bu yüzden bir çikolata ile merhaba dedim. Uzun bir süre olunca bende çikolata yapayım.Gelenlere ikram edeyim dedim.

Malzemeler:

50 gr kadar bitter çikolata
50 gr kadar da sütlü çikolata
1 yemek kaşığı tahin
1/2 paket cornflakes
1 avuç fındık yada ceviz

Yapılışı:

*Bitter ve sütlü çikolatayı benmari usulu eritin.
*İçine tahin ilave edin .
*Daha sonra cornflakes ve ceviz yada fındığı ilave edip iyice karıştırın.
*Çikolata kaplarının içine birer tatlı kaşığı koyup,buzdolabında dondurun.
Afiyet olsun.

18 yorum:

mutfaktakizaman dedi ki...

hosgelmissiniz!!
aparatiflik cikolatalar cok guzel degisik bir fikir
elinize saglik
sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

hosgelmissiniz!!
aparatiflik cikolatalar cok guzel degisik bir fikir
elinize saglik
sevgiler

mutfaktakizaman dedi ki...

ayrica bende Denizli'liyim;)

made in funda dedi ki...

çok ara verme.özlüyoruz seni.eline sağlık canım.cornflakeslerin nefis olmuş.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çıtır çıtır ne güzel olmuştur kim bilir..
ellerine sağlık canım..

Zehra Gürgen dedi ki...

Hoşgeldin Ayşegül,
cornflakesli çikolatalar harika görünüyor.Ellerine sağlık
sevgiler

pelince dedi ki...

Ayşegül böyle bir ikramı nasıl kaçırırdım ben :)yetiştim hemen,ellerine sağlık...

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

anneciğinle zaman geçirmişsin ayşegül ne güzel..

hoşgeldin.

Pek güzel olmuş. İçindeki tahin ilgimi çekti.

ellerine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ellerine sağlık canım.
ilk kez tahinlisini gördüm !!!
afiyetler olsun.
çok sevgiler.

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK VE TEKRAR HOŞGELDİN...

Unknown dedi ki...

Canım çok pratik ve leziz ellerine sağlık sımsıcak sevgiler...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

benimde annemler vardı...bugün gittiler... şimdiden çok özledim... ALLAH kavuştursun canım...cornflakes çikolatan harika olmuş...ellerine sağlık...

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

benimde annemler vardı...bugün gittiler... şimdiden çok özledim... ALLAH kavuştursun canım...cornflakes çikolatan harika olmuş...ellerine sağlık...

akasyakokusu dedi ki...

canım merhaba..
hem gözün aydın hemde güle güle kavuş anneciğine..
eline sağlık hemen payımı aldım..hemde tahinliymiş..hımm..

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Çikolata, ceviz, fındık mmm bu üçlünün içine girdiği tarif mükemmel olmuştur kesin...Ellerine sağlık canım...

sevgiyle kal,

Bir Dilim Düş dedi ki...

Allah kavuştursun canım çükolatalar da harika aldım hemen :)))

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

çikolataya asla hayır diyemem :)
ellerine sağlık

Doyumluk.... dedi ki...

Hakikatten çok güzel olmuş.eline sağlık